Fashion Forward

Oldies but goodies

Publicerad 2017-01-24 14:26:05 i Fashion,

 
Under flera månader har jag inte använt mina favvo-skor, de där med perfekt klack och form som jag kan gå med i timmar utan att få ont i fötterna. Vilket gör att de alltid varit mina go to skor för nästan vilken outfit som helst och gjort dem vädligt slitna... I höstas gav ena klacken upp och de blev liggande i garderoben. Minst en gång i veckan har jag svurit över att jag inte kunde använda dem och saknat dem - tills nu! För bättre sent än aldrig, har jag pallat mig iväg till skomakaren och på 10 minuter fixades nya klackar. Dessutom putsade de upp skorna så kändes nästan som att få på sig ett par nya. Så värt det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Här kan du läsa om - Varför du bör bry dig om var dina kläder kommer ifrån. Vilka material som är bäst. Feta second hand tips. Framsteg inom mode för en bättre värld. Alternativ till köpa nytt. Och mucho mer - enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela