Fashion Forward

Timeless

Publicerad 2017-03-04 13:52:00 i Fashion,

 
 
Alltså jag måste bara slänga in lite fotografier av Louise Dahl-Wolfe, modefotograf under 1930-1950 ish. Det jag tycker är så häftigt är att även om bilderna andas en annan tid så tycker jag att plaggen och stylingen lika gärna hade kunnat springa ner för runway S/S 2017! Det peppar mig till att ta en runda i lite fina second hand butiker för att haka på några av sommarens fina trender - speciellt står en gul tröja högt upp på listan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Här kan du läsa om - Varför du bör bry dig om var dina kläder kommer ifrån. Vilka material som är bäst. Feta second hand tips. Framsteg inom mode för en bättre värld. Alternativ till köpa nytt. Och mucho mer - enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela