Fashion Forward

Wanties

Publicerad 2017-03-06 13:23:19 i Fashion,

 
 
I1I2I3I
 
Som barn önskade jag ibland att jag hade en tvilling - mest för att kunna matcha outfits haha! Jag älskar när saker matchar och ser snyggt ut tillsammans, livet känns lite vackare då helt enkelt. Så utan någon tvilling - får jag njuta av att matcha ungen min och mig själv! Väldans sugen på ett par vår sneakes var som skulle se hur gulligt ut som helst! Så synd bara att Adidas inte fortsatte på sitt projekt att göra skor av återvinningsbar plast, förra årets projekt såldes bara i 50 exemplar - superbra första steg men räcker ju inte riktigt till oss alla ;) Jag håller tummarna att de fortsätter på samma bana!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Här kan du läsa om - Varför du bör bry dig om var dina kläder kommer ifrån. Vilka material som är bäst. Feta second hand tips. Framsteg inom mode för en bättre värld. Alternativ till köpa nytt. Och mucho mer - enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela